Sosyal Medya Uzmanı Reklam Danışmanı Yazılım Programcı
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • HAKKIMIZDA
    • HEDEFLERİMİZ
    • REFERANSLAR
  • HİZMETLERİMİZ
    • İNTERNET REKLAM
    • GOOGLE REKLAM
    • FACEBOOK Sponsor
    • YANDEX Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz
  • BLOG
  • iLETİŞİM

Blog

maktel
Cuma, 20 Haziran 2014 / Published in Yazılar || Articles

Yeniden Pazarlama Reklamları || Remarketing Ads

Yeniden pazarlama, daha önce web sitenizi ziyaret etmiş kullanıcılara, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda başka siteleri ziyaret ettikleri veya Google’da arama yaptıkları sırada ulaşmanıza yardımcı olabilir. Yeniden pazarlamayı kullanarak, bu müşterilere, sitenizde ziyaret ettikleri bölümler temel alınarak uyarlanmış mesajlar görüntüleyebilirsiniz.

Yeniden pazarlamayı kullanmaya başlamak için AdWords’ten edineceğiniz küçük bir kod snippet’i olan yeniden pazarlama etiketini site sayfalarınızın hepsine eklemeniz gerekir. Çoğu site, tüm sayfaları için aynı alt bilgiye sahiptir ve bu yeniden pazarlama etiketi buraya yerleştirilebilir.

Sitenize yeniden pazarlama etiketini ekledikten sonra, web sitelerinizden herhangi biri için yeniden pazarlama listelerioluşturabilirsiniz. Örneğin, en popüler ürün kategorinizi ziyaret eden kullanıcılar için bir yeniden pazarlama listesi oluşturabilirsiniz. Yeniden pazarlama etiketi, AdWords’e, ziyaretçilerinizi “Popüler kategori listenize” kaydetmesini söyler. Kullanıcılar, bu sayfayı ziyaret ettiğinde, çerez kimlikleri yeniden pazarlama listesine eklenir.

Daha sonra, yalnızca “Popüler kategori listenizdeki” kullanıcılara, Google’da arama yaptıkları veya başka Görüntülü Reklam Ağı sitelerine göz attıkları sırada gösterilecek belirli bir mesajı içeren bir AdWords kampanyası oluşturabilirsiniz. Yeniden pazarlama mesajlarınız, listede olmayan kullanıcılara gösterilmez.

Yeniden pazarlama etiketi, web sitenizdeki tüm sayfalarda bulunduğundan, hedef kitlenizi daha ayrıntılı bir biçimde belirleyebilirsiniz. Örneğin, sadece en popüler kategoriniz için değil, diğer ürün kategorilerinizin her biri veya alışveriş sepetiniz için de listeler oluşturabilirsiniz.

Örnek

Dalış giysileri arayan kullanıcılar, mevcut modellere bakmak için çevrimiçi mağazanızı ziyaret eder. Site, bu müşterileri alakalı ürünlerin reklamlarını göstermek için bir “Sualtı dalışı” listesine ekleyebilir. Böylece, bu müşterilere, Google Görüntülü Reklam Ağı’ndaki diğer web sitelerine göz attıkları sırada reklamlarınız gösterilebilir. Ya da bu müşterilerin aktif olarak dalış giysisi arama ihtimaline karşı, Google Arama’da bu yeniden pazarlama listesi için bir teklif ayarlaması belirleyebilirsiniz. Bu müşterilere, mağazanızla ilgili standart bir reklam göstermek yerine, dalış giysilerinde özel indirim sunan reklamlar gösterebilirsiniz. Bu reklam, kullanıcıları, dalış giysisi almak için söz konusu web sitesine dönmeye teşvik edebilir.

İpucu

Yeniden pazarlamayı Görüntülü Reklam Ağı‘nda kullanmak için, kampanyanızı oluştururken kampanyanızın türünü “Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı – Yeniden Pazarlama” olarak belirleyebilirsiniz. Bu kampanya türündeki varsayılan ayarlar, hedeflemenizi yeterince geniş tutarken aynı zamanda doğru kitleye odaklanarak daha iyi bir performans elde etmenize yardımcı olabilir. Arama Ağı reklamları için yeniden pazarlama listeleri kullanmak üzere, kampanyanızın türünü “Yalnızca Arama Ağı – Tüm özellikler” olarak belirleyebilirsiniz.

Not

“Yalnızca Arama Ağı – Standart,” “Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı” veya “Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı – Standart” türünde bir kampanyanız varsa, kampanyanıza yeniden pazarlama listeleri ekleyemezsiniz.

Çerezler, etiketler ve kurallar hakkında

Çerezler

Kullanıcılar Google Görüntülü Reklam Ağı ile iş ortaklığı yapan belirli Google hizmetlerine ve web sitelerine göz atarken, Google, kullanıcıların ziyaretlerini hatırlamak için tarayıcılarına (bir “çerez” kullanarak) bir numara kaydeder. Bu numara, kullanıcıyı değil, belirli bir bilgisayardaki web tarayıcısını benzersiz şekilde tanımlar. Çerezler hakkında daha fazla bilgi edinin.

Etiketler

Yeniden pazarlama etiketi, yeniden pazarlamayı kullanmaya başlamak için web sitenize ekleyebileceğiniz, AdWords’ten aldığınız küçük bir kod snippet’idir. Yeniden pazarlama etiketini sitenize nasıl ekleyeceğinizi öğrenin.

Yeniden pazarlama listesi tanımlama kuralları

Sitenize yeniden pazarlama etiketini ekledikten sonra, kuralları kullanarak sitenizin farklı bölümleri için listeler tanımlayabilirsiniz. Örneğin, sitenizin elektronik cihazlar sattığınız bir sayfası için liste tanımlamak istiyorsanız, bu kuralı kullanabilirsiniz: “URL [içerir] elektronik”.

Kurallar ile sitelerinize daha fazla etiket eklemek zorunda kalmadan istediğiniz sayıda liste oluşturabilirsiniz.

Yeniden pazarlama etiketi, yeniden pazarlama listelerinizi oluşturmak için kullanabileceğiniz özel parametreler göndermenize olanak tanır. Örneğin, bir çevrimiçi mağaza, herhangi bir ürünü belirli bir fiyatın üzerinde alan kullanıcıların bir listesini oluşturmak için ürün fiyatını ve sayfa türünü (satın alma sayfası gibi) etiket içinde gönderebilir.

Bu durumda, çevrimiçi mağazanın, yeniden pazarlama etiketine ekleyeceği özel parametreler; değer (ürünün fiyatı) ve sayfa türü (müşterilerin satın alma işlemine ne kadar yakın olduğu belirten sayfanın türü) olacaktır.

REKLAM-Vermek

What you can read next

GOOGLE’den arıyorum diyerek, laf oyunları ile reklam verenleri sömürmek !
AdWords Deneme Kuponu
Google Adwords internet Reklam AJANSI

GÜNCEL KONULAR

  • facebook hesap güvenliği

    Hesabımı güvende tutmak için neler yapabilirim?

    Hesabınızı güvende tutmak için yapabileceğiniz ...
  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

    Açılış sayfası deneyimi: Açıklama Web sitenizin...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

      Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Hesabını...
  • Hello world!

    Welcome to Kallyas Network. This is your first ...
  • Hello world!

    Welcome to Kallyas Network. This is your first ...

ARŞİVDEKİLER

  • Nisan 2018
  • Ekim 2017
  • Şubat 2017
  • Ağustos 2016
  • Aralık 2015
  • Ağustos 2014
  • Haziran 2014
  • Kasım 2013

© 2009 All rights reserved. Buy PMG Reklam Ajansı.

TOP