Sosyal Medya Uzmanı Reklam Danışmanı Yazılım Programcı
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • HAKKIMIZDA
    • HEDEFLERİMİZ
    • REFERANSLAR
  • HİZMETLERİMİZ
    • İNTERNET REKLAM
    • GOOGLE REKLAM
    • FACEBOOK Sponsor
    • YANDEX Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz
  • BLOG
  • iLETİŞİM

Blog

maktel
Çarşamba, 01 Şubat 2017 / Published in Yazılar || Articles

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

 

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

Hesabınızda bulunan bu araç, reklam ya da reklam uzantınızın neden gösterilmediğini belirlemenizi sağlar. Aynı zamanda, belirli bir terim için Google arama sonucu sayfasının önizlemesini gösterir. Bu sayede anahtar kelimeniz için hangi reklam ve uzantıların gösterildiğini öğrenebilirsiniz. Arama terimi ve dil ya da konum gibi diğer ölçütler girildikten sonra araç, reklamınızın bu koşulda gösterilmeye uygun olup olmadığını belirtir.

  • Reklam Önizleme ve Teşhis aracı, siz giriş yaparken arama terimi otomatik tamamlama seçenekleri önerir. Öneriler hesabınızdaki gösterim almış anahtar kelimelerden gelir ve hacimlerine göre sıralanır.
  • Reklam uzantınızın belirli bir anahtar kelime için bir reklamla birlikte gösterilip gösterilmediğini kontrol etmek üzere bu aracı kullanın. Gösterilmeyen bir uzantınız varsa, araç bunun olası nedenini belirtir.
  • Belirli Google aramalarına yer işareti koymak veya sonuçlarını görebilmeleri için URL’yi iş arkadaşlarınıza ya da müşterilerinize göndermek üzere ‘Bu aramayı paylaş’ özelliğini kullanın. Bu aracın döndürdüğü arama sonuçlarının zamanla değişebileceğini unutmayın. Örneğin, kampanya günlük bütçesine ulaştığında reklamın önizlemesi araçta artık gösterilmeyebilir.

Reklamınızın arama sonuçlarında nasıl göründüğünü görmek istiyorsanız, Google’da arama yapmak yerine bu aracı kullanmanız daha iyi olur. Google aramasıyla tam olarak aynı sonuçları görseniz de reklamı her aramanızda reklam gösterimleri birikmeyeceğinden performans istatistikleri etkilenmez.

Kullanmakta olduğunuz AdWords deneyimini seçin. Daha fazla bilgi

YENİ ÖNCEKİ

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı’nı kullanmak için AdWords hesabınızın sağ üstündeki 3 noktalı simgeyi eeZ7gv7GQpxxxtBOZHEhSCpYAKMfd1fWvm8Vmv17LyOVpVNklnCZv4m5COzWJ7hkIQ=w20 h20 tıklayın, ardından “Planlama” bölümünün altında Reklam Önizleme ve Teşhisi’ni tıklayın. Doğrudan google.com/AdPreview adresine de gidebilirsiniz.

Daha fazla bilgi

  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı nasıl kullanılır?
  • Anahtar kelime ve yerleşim teşhisi hakkında
  • Reklamınızın neden gösterilmediğiyle ilgili makalelere göz atın

reklam-önizleme-ve-tesis-araci

What you can read next

Reklam onay süreci hakkında
Reklam Önizleme
Web Sitesi Optimize Edici nedir?

GÜNCEL KONULAR

  • facebook hesap güvenliği

    Hesabımı güvende tutmak için neler yapabilirim?

    Hesabınızı güvende tutmak için yapabileceğiniz ...
  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

    Açılış sayfası deneyimi: Açıklama Web sitenizin...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • Hello world!

    Welcome to Kallyas Network. This is your first ...
  • Hello world!

    Welcome to Kallyas Network. This is your first ...
  • GOOGLE’den arıyorum diyerek, laf oyunları ile reklam verenleri sömürmek !

    İnternet reklam uzmanı  Öncelikle  internet ort...

ARŞİVDEKİLER

  • Nisan 2018
  • Ekim 2017
  • Şubat 2017
  • Ağustos 2016
  • Aralık 2015
  • Ağustos 2014
  • Haziran 2014
  • Kasım 2013

© 2009 All rights reserved. Buy PMG Reklam Ajansı.

TOP